مصاحبه ي اختصاصي با: فرهاد قائمي

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

مصاحبه ي اختصاصي با: فرهاد قائمي
بازديد : 6708

1.ابتدا یه بیوگرافی کوچولو از خودتون بگید؟
- فرهاد قائمی متولد1368/6/ 6از استان گلستان شهرستان گنبد ویک خانواده‌ی کاملا ورزشی!(گفتین کوچولو باشه!)
1.ما دوست داریم بدونیم چگونه شدیدفرهاد قائمی؟بگید از کجا وکی والیبال را شروع کردید؟وتا به الان کجاها بازی کردید؟
-من قبل اینکه عضو تیم ملی نوجوانان بشم سال دوم راهنمایی بود که والیبال را از زمین های خاکی شروع کردم و. بعد یه مدت دیگه بادوستام یه تیم میشدیم میرفتیم جاهای مختلف تا مسابقه بدیم، بعد من رفتم واسه تیم صنام تست بدم که اونجا پذیرفته شدم و به عضویت تیمجوانان این باشگاه دراومدم.و بعد در مسابقات آموزشگاهی در ارومیه به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدمووپس از حدود یک سال اردو به عضویت تیم ملی نوجوانان در اومدم.بعد مسابقات تیم ملی به عضویت تیم استقلال گنبد و سپس بیم بابل ودوباره گنبد این بار دوسال در باشگاه جواهری ویک سال هاوش بودم امسالم که در خدمت باشگاه کاله مازندران هستم.
2.زمان بازی درتیم ملی نوجوانان ویا قبل از آن چند درصد فکر میکردید به اینجا برسید؟
-100%!من واسه هدف مشخصی که داشتم واقعا تلاش میکردم ومطمئن بودم اگه به این شکل ادامه میدادم به لطف خدا به اینجا وحتی مراحل بالاتر خواهم رسید و بابت این موضوع خداوند را شاکرم.
3.عامل موفقیتت چیه؟
-داشتن هدف و تمرینات منظم و مشاور خوب
4.الگوت تو والیبال ایران و جهان کیه؟
-الگوی خاصی ندارم بیشتر سعی میکنم از هر بازیکن نکات مثبتش و یاد بگیرم ولی از نظر شخصیتی از رحمان رئوفی بیشتر خوشم میاد...
5.کدوم لیگ دنیا رو واسه بازی کردن بیشتر می پسندی؟
-ایتالیا
6.خیلی ها علاقه مندن بدونن دلیل ژستت موقع سرویس زدن چیه؟این ژستو از جایی گرفتی؟
-دلیلش اینه که به این پوزیشن عادتکردم و تمرکز بیشتری دارم موقع زدن سرویس_ ایده خودمه از جایی نگرفتم
7.یکی از دوستان پرسیدن موقع زدن سرویس تو اون پوزیشن به چی فکر میکنی؟
-به اینکه توپ و با چه ارتفاعی پرتاب کنم و به کدوم منطقه بزنم
8.به نظرت بهترین بازیکن دنیا تو پست خودت (دریافت کننده قدرتی) کیه؟
-مورلیو از برزیل
9.اگه بخوای یک تیم منتخب از بهترین های والیبال دنیا رو انتخاب کنی،کیان؟
-نمیشه تیم منتخب انتخاب کرد هر بازیکنی ممکنه تو یک تورنومنت یا یک بازه زمانی خاص خوب باشه ولی تو زمان و مکان دیگه یکی خیلی بهتر از اون ظاهر بشه،ولی از لحاظ کار تیمی برزیل رو انتخاب میکنم.
10.موفق ترین ورزشکار استان خودت یعنی گلستان کیه به نظرت؟
-جلیل ایمری کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران.
11.صمیمی ترین دوستت تو تیم ملی کیه؟
-با همه خوب و رفیقم ولی بیشتر با مجتبی میرزاجانپور هستم.
12.یکم در مورد آقای خاص والیبال یعننی خولیو ولاسکو بگو واسمون؟
-یک مربی با برنامه،باتمرینا ت واقعا منظم که بیشتر از لحاظ روانی با بازیکن ها کار میکنه.
13.گفته بودن آقای سیچلو میخواسته ببرتت لیگ ایتالیا ولی فدراسیون مانع شد،درسته؟
-آره،ولی بخاطر مشکل خدمت سربازی نمیتونستم از کشور خارج بشم.
14.از لیگ ژاپن پیشنها دی داشتی تابه حال؟از کشور های دیگه چی؟ -خیر
15.یکی از دوستان پرسیده به هم تیمیات زبان ترکمنی یاد میدی؟شدهموقع عصبانیت تیکه ترکمنی بندازی به کسی؟
-( با خنده) خیلی!
16.اگه والیبالیست نمیشدی دوست داشتی چیکاره شی؟
-(با کلی مکث) نمیدونم،تا به حال بهش فکر نکردم!
17.نظرت در مورد پدر والیبال گنبد زنده یاد نوری آزمون چیه؟
-یک آدم دلسوز که برای والیبال استان و کشور زحمات زیادی کشید،یادمه با ماشبن شخصی و باهزینه خودش مارو میبرد روستای پشمک و تمرین میداد (روحش شاد...).
18.یکی از دوستان هوادارای شما و تیم پیکان پرسیدن امکان داره فصل بعد تو رو تو لباس تیم پیکان ببینه؟
-واسه فصل بعد الآن نمیتونم تصمیمی بگیرم ولی اگه آخر فصل پیشنهادی از این باشگاه داشته باشم قطعا بهش فکر میکنم.
19.چی شد که این فصل از گنبد جدا شدی؟ و چی شد که کاله آمل روانتخاب کردی؟
-امسال شرایط والیبال گنید طوری شدکه برخلاف میل باطنیم مجبور به جدایی شدم،تا روزهای آخر منتظر موندم ولی جواب روشنی مبنی بر تیمداری از سوی باشگاه داده نمیشد و در نهایت با کسب اجازه از آقای محمدی اومدم کاله آمل_خوب از باشگاه کاله شناخت کاملی داشتم باشگاهی که برای بازیکناش ارزشزیادی قائل میشه،امکانات و مدیریت خوب و مدیرعامل کاملا ورزشی داره.
20.آقای جواهری تو صداوسیما استانیاعلام کردن پیشنهاد 170 میلیونی بهت دادن این خبر صحت داره؟
-منم مثل شما تو صداوسیما این خبر وشنیدم و قبل از اون هیچ گونه تماسی با من گرفته نشده بود،این پیشنهاد تو صداوسیما زمانی اعلام شد که چند هفته قبل با تیم کاله قرارداد بستهبودم و تو رسانه هام اعلام شده بود مناون موقع تو تمرینات تیم کاله بودم و هقته بعد هم شروع لیگ بود.
21.نظرت در مورد تیم جواهری و بازکن های غیر بومیش چیه؟
-در مورد باشگاه جواهری نظری ندارم اما بازکنای خوبی داره که همشون تو مقاطع مختلف تیم های ملی بازی کردن یا هنوز دارن بازی میکنن و براشون آرزوی موفقیت میکنم.
22.آقای محمدی(مالک باشگاه هاوش) گفتن سال آینده میخوان تیم قدرت مندی بدن و تورو میخوان به عنوان اولین بازیکن جذب کنن،علاقه به بازگشت داری؟
-شرایط الآن طوریه که تمرکزم واسه این فصل فقط رو کاله آمله ولی اگه آقای محمدی تیم داری کردن و پیشنهاد دادن با آغوش باز استقبال میکنم و به پیشنهاد فکر میکنم.
23.به صفحه هواداران فرهاد قائمی تو فیس بوک سر هم میزنی؟
-بله تو زمان استراحت به صفحه سر میزنم.جا داره از همه عزیزان اعضای صفحه بابت حمایتاشون ازم تشکر کنم
24.تعداد زیادی از کامنتا مربوط میشد به درخواست هواداران گنبدی که میخوان برگردی گنبد و گفتن بی صبرانه مننظر فصل بعد و بازگشتت به گنبدن،حتی یکسری میگن ما بخاطرت کری خونی با آملیا رو کنار گذاشتیم و دوست داریم امسال کاله قهرمان شه.نظرت در مورد این چیه؟
-خودم در جریان این کامنتا هستم.خودم مثل بقیه روزی هوادار بودم حتی یبارعکسم و که بین تماشاگرا بودم تو صفحه اول هفته نامه ترکمن صحرازده بودن.امیوارم روزی برسه که همه به آرزشون برسن و همه بازیکنای بومی گنبد در قالب یک تیم و برای گنبد و این هواداران بازی کنیم.
25.چگونه به محبوبترین بازیکن ترکمن صحرا تبدیل شدی؟
-من واسه حرفه خودم و پیشرفت تلاش زیادی میکنم و تو این راه هوادارامن و حمایت میکنن .
26.محبوبیتی که تو گنبد داری تو آمل هم هست؟
-هوادارای کاله هم نسبت به من لطفداشتن از اول فصل که اومدم من و حمایت کردن تا احساس غربت نکنم.
27.سقف آرزوهای فرهاد قائمی تو والیبال کجاس؟
-دوست دارم با تیم ملی تا جایی که در توانمون هست جایگاه والیبال کشور و تو دنیا بهبود ببخشیم.
28.تو این چند سال که داری والبیال بازی میکنی اتفاق جالبی بوده که بخوای به هوادارات بگی؟
-چند سال پیش که خودم تماشاگر و هوادار والیبال بودم تیم پیکان بامربی گری پارک کی وون و بازیکنای بزرگی مثل بهنام محمودیاومده بود گنبد من با دوستام رفتیم سر تمرین تا ازشون امضاء بگیریم واسم جالب بود که تو تورنومنت انتخابی المپیک رودرروی تیم آقای پارک کی وون ( تیم ملی کره جنوبی) بازی کردم.
29.میگن ترکمن ها تو عروسیا مسابقه والیبال میذارن،خودتم بازی میکنی؟
-بله نه تنها من بلکه تموم بازیکنای سوپر لیگی منطقه تو این مسابقات بازی میکنن و این مسابقات واسه جوونا خیلی فرصت مناسبیه تا خودشونو نشون بدن و انگیزه و تجربه کسب کنن.
30.وقت آزادت چیکار میکنی؟تو گنبد فرهاد قائمی و کجا میشه پیدا کرد؟
-زیاد وقت آزاد نداریم وقتی گنبدم بیشتر سعی میکنم کنار خونواده باشمو استراحت کنم.
31.خوب فرهاد جان بابت وقتی که در اختیارمون گذاشتی ممنون...و در آخرحرف پایانی...
-بازم جا داره از تموم هوادارا و کسایی که تشویقاشون خیلی روحیه بخشه تشکر کنم و آرزوی موفقیت میکنم واسه همشون... .




موضوع: اخبار واليبال,بيوگرافي بازيكنان,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط alma در تاریخ 1395/1/14/volleyball و 20:50 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

ای پرستوی رفاقت سینه سوزانم زتو/عاشقی دلخسته داری گرچه پنهانم زتو

این نظر توسط هما در تاریخ 1393/9/25/volleyball و 4:47 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

فرهادقامی واقعا باحالو بانمکه ایشالله همیشه موفق باشه

این نظر توسط معید در تاریخ 1393/2/5/volleyball و 13:54 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

دمت گرم فرهاد

این نظر توسط معید در تاریخ 1393/2/5/volleyball و 13:53 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

:):):) دمت گرم فرهاد

این نظر توسط سعيد جون در تاریخ 1392/5/2/volleyball و 18:27 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

من علاقه مند به فرها جون

این نظر توسط مهديس در تاریخ 1392/5/2/volleyball و 18:23 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

:)

این نظر توسط آی تکین در تاریخ 1391/10/13/3 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

ممنون. وای فرهاد عاشقتم همشهری پاسخ: سلام،خواهش ميكنم ...

این نظر توسط baran در تاریخ 1391/9/9/4 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dadash khoobi?

mamnoon babate in post

be omide movafaghiate setarehamoon
پاسخ:سلام آبجي ممنون خوبم،خودت خوبي؟ خواهش ميكنم قابل نداره... انشاالله:)

این نظر توسط فروز در تاریخ 1391/9/8/3 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

آرزوی موفقیت های فراوون برای فرهادهای وطن پاسخ:ممنون آبجي


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف